نوش‌آبادی: مجلس حامی و ناظری دلسوز برای دولت است

تهران- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حامی و پشتیبان و به عنوان ناظری دلسوز در کنار دولت قرار دارد.

حسین نوش‌آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که به مناسبت روز مجلس انجام شد اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب و رفتار و گفتار نمایندگان برآمده از اصول و ارزش‌های اسلامی باشد.
وی افزود: برخی از این که مجلس در رأس امور است ابراز ناراحتی می‌کنند در صورتی که هر نماینده در برابر تمامی مردم و جای جای ایران اسلامی مسوول بوده و حق دارد تا در خصوص مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر کند.
وی اقتصاد و فرهنگ را اولویت مجلس شورای اسلامی و کشور اعلام کرد و افزود: مجلس در اداره امور کشور و گذر از مشکلات، حامی و پشتیبان دولت بوده و به عنوان ناظر و یاوری دلسوز در کنار دولتمردان قرار دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وضع قوانین بر اساس قانون اساسی کشور گفت: مجلس شورای اسلامی طی یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی چندین کار مهم انجام داده که یکی از مهمترین آن، ساماندهی وضعیت مسکن در کشور است.
وی افزود: رشد بی‌رویه قیمت مسکن که به دغدغه ملی تبدیل شده بود باعث شد تا دولت و مجلس شورای اسلامی با همکاری مناسب، طرح ملی مسکن را در دستور کار خود قرار داده و اجرایی کنند که این طرح با استقبال مردم ورامین و مناطق اطراف مواجه شد.
نوش‌آبادی همچنین از نهایی شدن قانون تسهیل اشتغال برای رونق بیشتر حوزه اشتغال خبر داد.
وی با بیان این که نباید جمعیت کشور مسلمان، شیعه و انقلابی ایران رو به پیری رود افزود: نمایندگان مجلس در حوزه فرهنگ نیز طرح جمعیت و خانواده را با هدف پیشگیری از پیری جامعه در دستور کار خود دارند و آن را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنند.
نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، حمل و نقل ریلی را یکی از مطالبات به حق مردم اعلام کرد و افزود: موضوع حمل و نقل ریلی و اتصال متروی تهران به شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در دولت در حال پیگیری است که با توجه به پیگیری‌های صورت گفته از سوی استاندار تهران و وزیر راه، آینده روشنی برای اجرای این طرح پیش رو قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha