فیلم/ اقدامات شهید آیت الله رییسی یکی پس از دیگری به ثمر می نشیند

ورامین-ایرنا- مشاور رییس جمهور گفت: اکنون اقدامات شهید جمهور آیت الله رییسی پس از قریب به ۳سال خدمت، یکی پس از دیگری به نتیجه می رسد و اکنون نیاز به تداوم این مسیر است.

سید محمد حسینی روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله رییسی و یاران صدیق شان در مصلی امام زمان(عج) شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در گوشه کنار کشور این روزها شاهد ابراز ارادت مردم به شهدای خدمت در راس آنها شهیدجمهور آیت الله رییسی، عالم مجاهدی که به تعبیر امام خامنه ای(حفظه الله) خستگی ناپذیر بود و در مدت کمتر از ۳سال که خدمات بسیاری ارائه شد می باشیم.

وی افزود: اکنون اقدامات شهید جمهور آیت الله رئیسی یکی پس از دیگری به نتیجه می رسد و نیاز به تداوم این مسیر است. امید است که فردی در انتخابات ریاست جمهوری توسط مردم انتخاب شود که دارای خصوصیاتی چون انقلابی، ولایی، مردم داری، تواضع و فروتن باشد و بتواند به برنامه های آیت الله رئیسی استمرار ببخشد و وقفه در آنها ایجاد نشود.

فیلم/ اقدامات شهید آیت الله رییسی یکی پس از دیگری به ثمر می نشیند

معاون پارلمانی سابق رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: امیدواریم به برکت خون این شهیدان ما شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای انتخابات هشتم تیرماه باشیم.

دولت آیت الله رئیسی  ۸۴۰۰ واحد تولیدی را احیا کرد

مشاور رئیس‌جمهور شهید در بخش دیگری از سخنانش  گفت: شهید رئیسی ۸ هزار و ۴۰۰ واحد تولید که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند را احیا کردند که کار آسانی نبود و بسیاری از مسائل دیگر که این‌ها به خاطر نظم و انضباط کاری ایشان بود.

 حسینی اظهار کرد: در زمانی که اقدامات مؤثر و زیربنایی دولت سیزدهم یکی پس از دیگری درحال به ثمر رساندن بود، رئیس‌جمهور شاخص و انقلابی حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را از دست دادیم، درحالی که قرار بود بسیاری از پروژه‌ها با دست با کفایت ایشان افتتاح شود.


وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی چون احساس مسئولیت کرد، به صحنه آمد و همه گروه‌ها و اقشار نیز از ایشان دعوت کردند تا وارد عرصه انتخابات ریاست جمهور دوره سیزدهم شد، ایشان به خاطر پست و مقام بالاتر نیامد بلکه آمد تا مشکلات مردم را حل کند.


مشاور رئیس‌جمهور شهید افزود: شهید رئیسی به گفته مقام معظم رهبری فردی خستگی‌ناپذیر بود و واقعاً خداوند یک عزم راسخ و روحیه جهادی به این شهید سفرکرده داده بود که این‌چنین در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد.


حسینی با بیان اینکه در دو وجه می‌توان ساعت‌ها در مورد شهید رئیسی این مرد خستگی‌ناپذیر صحبت کرد، بیان داشت: یکی ویژگی‌های شخصی و دیگری ویژگی‌های مدیریتی ایشان بود. شهید رئیسی روحیه مردمی داشت و در بین مردم حضور پیدا می‌کرد و خود را از جنس مردم می‌دانست.


مشاور رئیس‌جمهور شهید با بیان اینکه شهید رئیسی خدمت به مردم را عبادت می‌دانست، گفت: شهید رئیسی نمی‌توانست مشکلات مردم را ببیند و از آن چشم پوشی کند، در سفرهای استانی به محروم‌ترین نقطه از آن استان هم می‌رفت تا ببیند مردم با چه تنگناهای دست و پنجه نرم می‌کنند تا با کمک به آن‌ها مشکلاتشان برطرف شود.

حسینی با بیان اینکه رکوردهایی که ایشان در عرصه کاری به ثبت رساند بی‌نظیر بود، افزود: شهید رئیسی در اولین سال ریاست جمهوری خود به تمام استان‌های کشور سفر کردند، بسیاری از شوراها را راه‌اندازی کردند، ۸ هزار و ۴۰۰ واحد تولید که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند را احیا کردند که کار آسانی نبود و بسیاری از مسائل دیگر که این‌ها به خاطر نظم و انضباط کاری ایشان بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی سفرهای دور دوم به شهرستان‌ها و استان‌های کشور را وقتی شروع می‌کردند که بخشی از مصوبات دور اول به نتیجه رسیده باشد و اگر وعده‌ای داده‌ایم به آن عمل کنیم، وی پایبند به قانون بود و می‌گفت همه ما باید پایبند به قانون باشیم و نباید از قانون سرپیچی شود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی از همان ابتدا برنامه داشت، سند تحول و همچنین برنامه پنج ساله هفتم ایده های کمی و کیفی در رشته های مختلف کشاورزی، صنعت،فرهنگی، سیاسی جزو برنامه های ایشان بود که تجلی پیدا کرد و انتظار این است که در دولت آینده یعنی رئیس جمهور نهم و دولت چهاردهم با همان روحیه آیت الله رییسی با همان همگرایی قوا، در بحث های دفاع از اقتصاد، تولید، سیاست، مسکن و معیشت بتواند ادامه دهد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha