۹ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84983986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوش‌آبادی: حماسه نهم دی بین مردم،نظام و ولایت فقیه پیوند مجددی ایجاد کرد

قرچک- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دیماه باعث شد تا با وجود فتنه دشمنان بین مردم، نظام و ولایت فقط پیوند مجددی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نوش‌آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام شد اظهار داشت: نهم دی سال ۸۸، روز وحدت و میثاق امت با ولایت است و این روز بزرگ و سرنوشت ساز کشور، حماسه‌ای بود که در آن بین ملت ایران، نظام، انقلاب و ولایت در برابر فتنه دشمن پیوند مجددی به وجود آمد.

وی اظهار داشت: نهم دی ماه مظهر بصیرت، دیانت و دشمن شناسی ملت ایران است که در آن خروش ملت ایران علیه فتنه گران و فتنه جویان ایجاد شد و به یوم‌اللهی در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل گردید، در این روز مردم با بصیرت و روحیه انقلابی و با پیروی از خط ولایت و رهبری توانستند فتنه پیچیده دشمن را شکست دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده نظام، فتنه‌های زیادی را به مردم ایران تحمیل کرد و دشمن تلاش کرد تا از راه‌های متعدد، به این نظام الهی صدمه وارد کند ولی به لطف پروردگار و با بصیرت و شناخت و آگاهی مردم این فتنه ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

نوش آبادی تأکید کرد: فتنه‌هایی که در سال 78، ۸۸ و ۹۸ در سه دهه مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده شد پایان توطئه دشمنان نیست و قطعا دشمن به بهانه های دیگر هم دنبال فتنه گری و آتش افروزی بشد، امروز مردم ایران توطئه دشمن را به خوبی درک کرده و با بصیرت و شناخت، این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به این هر یک از فتنه‌های دشمن ماهیتی جداگانه دارد افزود: ماهیت فتنه ۷۸ جنبه فرهنگی، ماهیت فتنه۸۸ جنبه اقتصادی و ماهیت فتنه ۹۸ ماهیت شناختی و ادراکی داشت ولی هدف همه آن‌ها سرنگونی نظام و انقلاب و به بیراهه کشیدن افکار عمومی از مسیر حق و حقیقت است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گاهی اوقات فتنه موفق می‌شود تا عده ای را با خود همراه کند و این بخاطر آن است که قبل از آن که مطلبی را خودی‌ها برای مردم به درستی بازگو کنند، دشمن آن را به همانگونه که می‌خواهد جلوه می‌دهد.

وی تأکید کرد: باید قبل از آنکه دشمن به یک موضوع خاص اشاره کرده و به آن بپردازد، ما به درستی آن موضوع را برای مردم تفسیر و تعریف کنیم تا دشمن واقعیت ها را تحریف نکند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha