۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85468835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نهادهای دولتی و خیرین سلامت در زمینه تجهیز مراکز درمانی هم افزا باشند

سنندج- ایرنا- مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر لزوم هم افزایی دستگاه‌های دولتی، سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، برای اجرای طرح ها و تجهیز مراکز درمانی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، بهرام کندائی روز سه شنبه در نشست هماهنگی کارگروه خیرین تجهیزات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواستار شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در ارگان های دولتی از جمله اداره کل بهزیستی و همکاری با خیرین و سمن ها در زمینه تجهیز و اجرای طرح های سلامت، برای جلوگیری از موازی کاری شد.

وی بر آمادگی دانشگاه مبنی بر همکاری های لازم در راستای اجرای اهداف کارگروه تاکید کرد و افزود: تعامل و هم افزایی بین دستگاهی و سمن ها، منجر به سرعت در اجرای طرح های بهداشتی و تجهیز مراکز درمانی می شود.

فرزانه بهرامی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی کردستان هم ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده از سوی این اداره کل در زمینه تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مددجویان و افراد بی بضاعت استان نکته نظرات خود را در این خصوص بیان کرد.

۶۳۰ خانه بهداشت، ۱۵۶ مرکز جامع ارائه خدمات سلامت، ۱۱۵ پایگاه بهداشت، ۶۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و ۱۶ بیمارستان در کردستان با بیش از هزار پزشک عمومی، ۵۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، نزدیک به ۵۰۰ داروساز و دندان پزشک و بیش از ۱۳ هزار نفر کادر سلامت در واحدهای مختلف به مردم استان خدمات بهداشت و درمان ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha