فرماندار نیر: دستگاه‌های اجرایی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را با اولویت پیگیری کنند

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام را جزو اولویت برنامه‌های عمرانی این شهرستان اعلام کرد و از دستگاه‌های اجرایی خواست، در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری نیر، علیرضا حسینی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیر اظهار کرد: میزان اعتبار سال جاری برای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را ۳۶۰ میلیارد ریال اعلام شده است و در بین دستگاه‌ها برای اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی توزیع خواهد شد.

وی کمربندی جنوبی شهر و ساختمان دولت را از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در این شهرستان نام برد و از دستگاه‌های اجرایی خواست با استفاده از فرصت فصل کاری و با جدیت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گام‌های بلندی بردارند.

وی همچنین از تشکل ستاد برگزاری جشنواره آش و غداهای سنتی شهرستان نیر خبر داد و افزود: تمهیدات لازم با همکاری ادارات مختلف برای برگزاری این رویداد مهم در حال انجام است و به زودی زمان برگزاری آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، آبیاری اراضی پایاب سد سرخاب در هشت روستای سرخاب ، گوگه ، گوگرچین ، ایرینجی ، قره تپه ، ویرثق ، وله زاقرد و بوران در سطح سه هزار و ۵۳۰ هکتار با سیستم آبیاری کم‌فشار انتقال آب از طرح‌های عمرانی مهم شهرستان نیر است و مرحله نخست شبکه آبیاری و زهکشی سد سرخاب در هفته دولت سال گذشته افتتاح شده است.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha