۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۶
کد خبر: 85468254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اوسمار: تمرکزمان به کسب عنوان قهرمانی است

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۶
کد خبر: 85468254
اوسمار: تمرکزمان به کسب عنوان قهرمانی است

ساری - ایرنا - سرمربی پرسپولیس با بیان این که تمام تمرکزمان بر کسب عنوان قهرمانی است، گفت: موقعیت‌های زیادی برای گلزنی در نیمه نخست داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن روی تجربه بازیکنان توانستیم پیروز شویم.

به گزارش ایرنا، اوسمار ویرا در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که با برد سرخپوشان تهران به پایان رسید، اظهار کرد: می‌دانستیم که قرار است در جوِ خاص ورزشگاه نساجی و مقابل تعداد زیادی هوادار این تیم بازی کنیم و از تماشاگران به خاطر ایجاد این جو خوب و زیبا تشکر می‌کنم.

وی افزود: تیم ما مثل همیشه تهاجمی بازی کرد و در نیمه نخست فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشتیم. البته پرسپولیس از زمانی که من به ایران آمدم هجومی بازی می‌کرد و در دوره آقای گل‌محمدی نیز به همین شکل بازی می‌کرد.

ویرا خاطرنشان کرد: با وجود انجام بازی تهاجمی در نیمه نخست، به دلیل اخراج رفیعی و ۱۰ نفره شدن در نیمه دوم ناچار شدیم که دفاعی بازی کنیم. اما تجربه بازیکنان باعث شد که بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره استمرار همکاری‌اش با پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر تمرکزمان کسب عنوان قهرمانی است و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. اما اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از سری مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور که از ساعت ۱۸:۱۵ امروز -دوشنبه- در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سوت با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار شد، با برد ۲ – ۱ پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha