مربی نساجی: بازی را به تجربه و کیفیت بازیکنان پرسپولیس باختیم

ساری – ایرنا – مربی نساجی گفت: تیم ما عملکرد خوب و منسجمی در نیمه دوم داشت و بازی را به تجربه و کیفیت بازیکنان تیم حریف باختیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی صداقت روز دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که با برد سرخپوشان تهران پایان یافت، اظهار کرد: از طرف سرمربی و بازیکنان از هواداران تشکر می‌کنم که باز هم ما را تنها نگذاشتند و جو فوق‌العاده‌ای ساختند؛ شرمنده‌ایم که نتوانستیم نتیجه‌ دلخواه‌شان را به دست آوریم و قول می‌دهیم در نخستین فرصت جبران کنیم.

وی درباره عملکرد تیم نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: ضمن تبریک این برد به تیم خوب پرسپولیس به بازیکنان خودمان هم خسته نباشید می‌گویم؛ به نظرم برای برد مقابل تیم مدعی قهرمانی به ویژه در نیمه نخست مسابقه طوری که باید با کیفیت و شجاعانه بازی می‌کردیم عمل نکردیم.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم شرایط به سود ما رقم خورد و به گل رسیدیم ولی نیمه دوم کاملا به نفع تیم ما یک‌طرفه بود اما روی تجربه و کیفیت بازیکنان حریف امتیاز را از دست دادیم.

صداقت در پاسخ به پرسشی مبنی بر چرایی پر تعداد شدن پاس‌ها در مرحله پایانی حملات نساجی، اظهار کرد: دلیل اینکه در نیمه دوم پاس‌های متعدد داشتیم به خاطر تراکم دفاعی بود که تیم پرسپولیس پس از ۱۰ نفره شدن و به ویژه جلو افتادن تراکم ایجاد می‌کرد البته باید بیشتر کار کنیم که از موقعیت‌ها بهره بگیریم.

وی درباره کیفیت عملکرد بازیکنان نساجی، گفت: از شرایط بازیکنان راضی هستیم، در بازی‌های گذشته هم که با برد به رختکن رفتیم همین بازیکنان در زمین بودند البته در برخی پست‌ها به تقویت تیم نیاز داریم که در فصل نقل و انتقالات برای تعویض و جابه‌جایی بازیکنان اقدام می‌شود اما الان مهم این است که همه بازیکنان بیشترین تلاششان را می‌کنند تا نتیجه بگیرند.

صداقت به پرسش یکی از خبرنگاران درباره عملکرد تیم داوری نیز پاسخ داد و گفت: با این شرایطی که فدراسیون در نظر گرفته، کادر فنی نمی‌تواند به مسائل داوری ورود کند، همیشه به نظر داوران احترام گذاشتیم و باز هم از تصمیمات داوری تمکین می‌کنیم ولی امیدواریم در بازی‌های بعدی این اتفاقات نیفتد.

وی گفت: این اتفاقات هر چه بود در شرایط بازی رقم خورد و کادر فنی به این مسائل ورود نمی‌کند ولی اگر لازم باشد باشگاه در این زمینه بیانیه صادر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از سری مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور که از ساعت ۱۸:۱۵ امروز -دوشنبه- در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، با برد ۲ بر یک پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha