۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85467884
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۰ ویژه برنامه در دهه کرامت استان مرکزی تدارک شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85467884
۴۰ ویژه برنامه در دهه کرامت استان مرکزی تدارک شد

اراک - ایرنا - مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: برگزاری ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در این استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، «محمد بخشی» عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: دهه کرامت امسال از بیست و یکم اردیبهشت آغاز و با اجرای برنامه‌های مختلف تا سی و یکم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت به همراه پرچم متبرک ضریح مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) در استان مرکزی حضور می یابد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت:برپایی جشن ویژه دختران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، برگزاری جلسات کتاب خوانی، برگزاری شب شعر رضوی، حضور در مدارس مناطق محروم، عیادت از بیماران و برگزاری نمایشگاه سرای خاتون از برنامه های این کانون در دهه کرامت استان مرکزی است.

بخشی تکریم خانوادهای پرجمعیت جوان و همایش توجیهی تسهیل فرزندآوری، حضور در نهادهای صنعتی، پیگیری آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد استان را از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در دهه کرامت استان مرکزی عنوان کرد.

وی افزود: فضای خدمت در ۲ عرصه کلی توسعه فرهنگ رضوی و کمک به محرومیت زدایی در استان ها تعریف شده و در این راستا خادمیاران رضوی در استان ها سازمان یافته‌اند.

وی بیان کرد: ۲۶۴ کانون خدمت در عرصه‌های تخصصی و محلی در استان مرکزی در حال خدمت رسانی هستند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی اظهار کرد: یک‌هزار و ۹۸۱ خادمیار و ۵۳۰ یاور رضوی در سطح استان در استان فعالیت می کنند.

بخشی با بیان اینکه هر ماه خادمیاران و یاوران رضوی و جمعی از نیکوکاران شهر اراک دست به دست هم داده و در پویش قرار هشتم به نیت امام رضا(ع)شرکت می‌کنند افزود: قرار بر این شد تا کمک‌ ها برای اجرای طرح «آقا حساب کردند» هزینه شود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی تصریح کرد: در طرح آقا حساب کردند، بدهی خرد بدهکاران آبرومند به فروشگاه‌های مواد غذایی حاشیه شهر اراک از طرف امام رضا(ع) تسویه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha