۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85466355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیلاب به تاسیسات آب و فاضلاب در روستاهای خوی خسارت زد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85466355
سیلاب به تاسیسات آب و فاضلاب در روستاهای خوی خسارت زد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: بارش باران طی شبانه روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان باعث بروز سیل شد که تخریب بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی به ویژه در مناطق روستایی را در پی داشت.

یدالله سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان و صدور هشدار سطح نارنجی همه نیروهای این شرکت، ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی و مولدهای برق اضطراری به حالت آماده به کار قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: بارش شدید و رگباری باران موجب وقوع سیل در شهرستان خوی شد که در روستای ولدیان موجب آسیب به خط انتقال آب چشمه و نیز بخشی از شبکه توزیع این روستا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه سیل در روستاهای خاکمردان و شیرین کندی نیز خسارتی به شبکه توزیع وارد کرد، ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در تمام نقاط و مناطق سیل زده مشغول رفع شکستگی‌ها و برقراری جریان آب هستند و خوشبختانه آب آشامیدنی تمام شهرها و روستاهای شهرستان برقرار است.

سلطانی اظهار کرد: همه نیروهای خدماتی در آماده باش هستند و با تلاش نیروهای عملیاتی این، شرکت وضعیت آبرسانی در حالت عادی است.

به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته شاهد بارش چندین میلی متر باران به صورت رگباری در شمال و جنوب استان بودیم که موجب بروز آبگرفتگی و سیلاب در برخی نقاط شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha