۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85465974
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۵.۶ میلیمتر باران در کلات خراسان‌شمالی ثبت شد 

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۳
کد خبر: 85465974
۳۵.۶ میلیمتر باران در کلات خراسان‌شمالی ثبت شد 

بجنورد-ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: ۳۵.۶ میلیمتر باران در شبانه روز گذشته در ایستگاه کلات شهرستان اسفراین ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی استان را به خود اختصاص داد.

مظاهر عظیم زاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران در این بازه زمانی در قریب به اتفاق ایستگاه های خراسان شمالی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه میزان بارش در بجنورد ۱۱ میلیمتر بود، افزود: میزان بارش شبانه روز گذشته در سنخواست جاجرم ۳۳.۷ میلیمتر و در زیدر شیروان نیز ۳۰.۴ میلیمتر گزارش شده است.

عظیم زاده خاطرنشان کرد: جو نسبتا ناپایدار تا پایان هفته جاری برای مناطق مختلف خراسان شمالی پیش بینی شده است و مردم استان از امروز شاهد روند افزایش دمای هوا به میزان چهار تا پنج درجه سانتیگراد خواهند بود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: شبانه روز گذشته «کوسه» در شیروان با کمینه دمای پنج درجه سانتیگراد خنک ترین و بام و صفی آباد با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است.

وی یادآور شد: در این مدت کمینه دمای بجنورد هفت و بیشینه آن ۱۵ درجه سانتیگراد بوده است.

به گزارش ایرنا، فعالیت سامانه بارشی در روز گذشته سبب بارش باران در مناطق مختلف استان و جاری شدن سیل در برخی رودخانه‌ها شد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha