افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور/ ورود سامانه جدید بارشی از فردا

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (یکشنبه) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی، دوشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

در این روز بیشینه بارش در کرمانشاه کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان خواهد بود.

سه‌شنبه در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در استان های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنجشنبه در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

امروز در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب، سه شنبه و چهارشنبه در غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در

مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر و دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج است.

برپایه این گزارش، هوای امروز تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید به‌تدریج افزایش ابر پیش‌بینی شده است.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۳ و کمینه دمای آن ۱۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha