۳۰۰ دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی و آموزشی استان یزد تجلیل شدند + فیلم

یزد- ایرنا- ۳۰۰ دانش آموز یزدی برگزیده مسابقات قرآنی، هنری، ورزشی، پرسش مهر و کنکور سراسری روز پنجشنبه در آیینی باشکوه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و فرهنگیان در سالن دانشگاه فرهنگیان شهید پاکنژاد تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این آیین گفت: کسب رتبه اول قبولی کنکور توسط دانش آموزان استان به مدت ۳۰ سال گویای همدلی، سخت کوشی و تلاش همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت است.

" محمد کاظم رحیمی نژاد" با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تکریم فرهنگیان افزود: موفقیت دانش آموزان استان بر اساس یک نقشه راه و در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی در راستای نظام چند ساحتی به دست آمده است.

این مسئول بیان کرد: دانش آموزان یزدی نه تنها در ۳۰ سال گذشته در کنکور سراسری که در کنار آن در رشته‌های فرهنگی، مسابقات، ورزشی و پرسش مهر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

رحیمی نژاد بیان کرد: هم‌اکنون در سایه برنامه‌ریزی و یک نقشه راه درست و منسجم بیش از ۴۷ درصد دانش آموزان استان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی مشغول تحصیل هستند.

وی بیان کرد: کسب مهارت در کنار مسائل آموزشی و فرهنگی موضوع مهمی است که در مدارس استان تاکنون برای آن کارهای مهمی انجام شده و این رویه و هدف بر اساس نظام تعلیم و تربیت ادامه دارد.

رحیمی نژاد گفت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

در پایان این آیین که جمعی از پیشکسوتان و دانش آموزان حضور داشتند با لوح و هدایایی از ۳۰۰ دانش آموز برگزیده مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، پرسش مهر ریاست جمهوری و کنکور سراسری ۱۴۰۲ تجلیل صورت گرفت.

استان یزد بیش از ۲۸۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha