۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبر: 85462789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن پلمب شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبر: 85462789
۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن پلمب شد

پردیس - ایرنا - فرماندار شهرستان پردیس گفت: قضاتلو خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضایی هشت واحد صنفی مشاور املاک که مدت‌ها پیش در شهرهای پردیس و بومهن بدون پروانه کسب و غیرمجاز اقدام به فعالیت داشتند، شناسایی و با تشکیل پرونده قضایی پلمب شدند.

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گشت مشترک دستگاه های نظارتی از مشاوران املاک پردیس و بومهن بر اساس مصوبات صورتجلسه ستاد ساماندهی وضعیت مشاوران املاک با حضور نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای دستور مقام قضایی و مصوبه سومین جلسه فرمانداری پردیس در جهت ساماندهی مشاوران املاک با همراهی اعضای کارگروه شهرستان، تمامی مشاوران املاک مجاز و غیرمجاز به‌صورت مستمر و هفتگی رصد و پایش می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: گشت و بازرسی در سطح شهرستان با هدف برخورد با مشاوران املاک فاقد پروانه کسب اجرا و تعطیلی واحدهای صنفی غیرمجاز در اولویت قرار گرفت.

قضاتلو خاطرنشان کرد: با تفهیم اختیار کارگروه ساماندهی مشاوران املاک در هفتمین شورای عالی مسکن از سوی رئیس‌جمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، برنامه ساماندهی مشاوران املاک و مستغلات کشور در سطح شهرستان به‌صورت مستمر و هفتگی ادامه خواهد داشت.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha