۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبر: 85462705
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

سمنان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تصادف یک دستگاه کامیون و با سواری تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم برجا گذاشت.

پژمان قراییان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می رود.

بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی سمنان بین ساعت ۶ تا ۱۰ صبح رخ داد , محورهای سمنان- دامغان، شاهرود- میامی، دامغان- جندق، شاهرود- دامغان، سمنان- گرمسار و محورهای روستایی گرمسار، بیشترین تصادفات را دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha