۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85462389
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امضای تفاهم‌نامه گردشگری فارس با ۶ استان در ایران اکسپو

شیراز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: پس از رونمایی کمپین‌های گردشگری خلیج‌فارس، مثلت کرامت نور و مثلت طلایی، ۶ تفاهم‌نامه بین فارس و استانداران استان‌های حاضر در این طرح‌ها امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ثابت اقلیدی روز سه‌شنبه در چهارمین روز برپایی ایران اکسپو اظهار کرد: اجرای کمپین‌های گردشگری نقش به سزایی در تکمیل زنجیره‌های ارزش دارد و کمپین مثلت طلایی، خلیج‌فارس و کرامت نور به رشد و توسعه اقتصادی استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی های گسترده به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حاشیه این نمایشگاه افزود: بیش از ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی فارس در ادامه ایجاد مراکز اقامتی، تفریحات آبی، زیستگاه‌های عشایری، تفرجگاه‌های بومی و بهره‌برداری از عناصر بافت تاریخی شیراز به‌عنوان تأسیسات گردشگری و فرهنگی را از جمله فرصتهای سرمایه گذاری ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

ثابت اقلیدی گفت: در همین زمینه اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با یک سرمایه‌گذار پروژه هتل گردشگری در شهرستان فیروزآباد ، ساخت، تجهیز، راه‌اندازی هتل و همکاری سرمایه‌گذار در پروژه‌های میراث فرهنگی فارس توافق کرد.

وی افزود: همکاری متقابل سرمایه‌گذار در ایجاد برخی از زیرساخت‌های گردشگری از دیگر توافقات انجام شده در این تفاهم نامه است.


به گزارش ایرنا ششمین نمایشگاه دستاوردهای صادراتی ایران از شنبه در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران برپا شده و فارس تنها استانی است که علاوه بر غرفه‌ استانی فضایی مجزا میز برای عرضه و ارائه صنایع دست دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha