۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85461798
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: دولت سیزدهم حل مشکلات کارگران را با تمام توان دنبال می‌کند

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی حل مشکلات جامعه کارگری را با تمام توان دنبال می‌کند و توجهی ویژه به جایگاه و شأن این قشر زحمتکش و مومن دارد به نحوی که معتقد است با حضور فعال کارگران می توان به رونق و جهش تولید دست یافت.

به گزارش ایرنا، در پیام روز سه شنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: کار و کارگر زیربنای اصلی رشد همه‌ جانبه جامعه و تضمین‌کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است.

در ادامه این پیام آمده است: هیچ بنایی به شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگران که با عشق و در کنار همه کمبودها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

این پیام می افزاید: کارگران به تولید ماهیت بخشیده و روح تازه در آن می‌دمند تا چرخ اقتصاد جامعه همواره به استواری در گردش باشد، جامعه کارگری در سال‌های نخست انقلاب، در اوج مسئولیت‌پذیری، در حفظ پویایی کارخانجات و تولید کوشیدند و مانع صدمه خوردن به زیرساخت‌های اساسی تولید کشور شدند، در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید خوش درخشیدند و با همت و غیرت چرخ تولید را به گردش درآوردند.

در پیام قاسمی‌فرزاد آمده است: امروز نیز در تحقق منویات مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان سال«جهش تولید با مشارکت مردم»، کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق این شعار راهبردی به معنای واقعی کلمه موثرند و در سایه تلاش و هم‌افزایی با دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد، رونق فضای کسب‌وکار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم را معنا می‌بخشند.

استاندار همدان در ادامه این پیام با قدردانی از کارگران متعهد و پرتلاش استان دارالمجاهدین همدان به پاس زحمات صادقانه این قشر در عرصه کار، تلاش و فعالیت، هفته تجلیل از مقام کارگر را به یکایک کارگران زحمتکش و مردم استان همدان تبریک عرض کرده و سلامتی همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

۱۴۴ هزار و ۱۴۳ کارگر در بخش کشاورزی، ۱۶۱ هزار و ۵۵۰ کارگر در بخش صنعت و ۲۳۸ هزار و ۲۴۴ نیروی کار در بخش خدمات استان همدان مشغول به کار هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha