۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84734814
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: کارگران با حضور در سنگر تولید نقش موثری در توسعه کشور دارند

همدان-ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته‌ای در تحقق توسعه کشور دارند، گفت: جامعه کارگری امروزه با تمام ناملایمات معیشتی در سنگر تولید استوار ایستاده تا رونق تولید کشور به رکود بدل نگردد.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنج‌شنبه در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر ضمن تجلیل از کارگر و پاسداشت مقام کارگران، افزود: کارگران این سرزمین امروز به جهت اینکه در سنگر نخستِ تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین قرار دارند، بیش از پیش شایسته تکریم هستند.

وی با اشاره به فرموده ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «حمایت از کارگر به معنای حمایت از ثروت ملی است»، تصریح کرد: کارگران به عنوان قشری عزیز و صبور که فرهنگِ کار عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول را معنا بخشیده اند با حضوری موثر و استوار در سنگر تولید، زمینه ساز توسعه اقتصادی و رشد و پیشرفت کشور هستند.

به گفته نماینده عالی دولت در استان همدان، دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به ریاست حضرت آیت الله دکتر «سیدابراهیم رئیسی» در این استان همه همت خود را بکار گرفته تا ضمن حفظ رونق تولید، معیشت و منزلت کارگران نیز ارتقا یابد.

قاسمی فرزاد در این پیام افزوده است: به پاس زحمات صادقانه و صبوری در برابر کم و کاستی‌ها، این روز را به یکایک کارگران متعهد و تلاشگر استان همدان که همواره گره‌گشای چرخ اقتصادی بوده‌اند تبریک عرض نموده، و توفیق روز افزون آنان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت  آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

در ادامه پیام استاندار همدان آمده است: اینجانب ضمن تأکید بر حمایت از تشکل‌های کارگری، همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی، معتقدم که همه ما در کنار هم و با رویکردی جهادی و انقلابی، چرخه‌ی توسعه این استان را تکمیل خواهیم کرد؛ لذا از همه مسئولین و کارآفرینان همدان انتظار می‌رود تا ضمن اهتمام در بحث رونق تولید به منظور حفظ اشتغال و توسعه آن، تکریم و منزلت جامعه کارگری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha