کاظمی قمی: ایران و افغانستان ظرفیت های فراوان برای همکاری تجاری و اقتصادی دارند

تهران - ایرنا - همزمان با برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان "اکسپو ۲۰۲۴"، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان ضمن بازدید از این نمایشگاه، تاکید کرد ایران و افغانستان ظرفیت های فراوانی برای همکاری های تجاری و اقتصادی دارند.

به گزارش ایرنا، حسن کاظمی قمی که مسئولیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل را نیز برعهده دارد، تصاویری از بازدید خود از نمایشگاه و سالن های مرتبط با توانمندی های همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و افغانستان و نیز حضور خود در جمع بازرگانان و فعالان تجاری افغانستان و ایرانی حاضر در نمایشگاه در صفحه ایکس (توئیتر) منتشر کرد.

وی در صفحه ایکس خود نوشت: حضور در جمع فعالان اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان در نمایشگاه ایران اکسپو و بازدید از توانمندی‌های صادراتی کشور در کنار میل و اشتیاق بی‌مثال افغانستان به توسعه ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور موجب خوشحالی و روحیه مضاعف شد.
کاظمی قمی تاکید کرد: باور دارم هنوز تا به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور راه درازی در پیش داریم.

وی اظهار امیدواری کرده است که با مشارکت همه دلسوزان و توانمندان، گام‌های عملیاتی جهت رفاه هرچه بیشتر دو ملت برداشته شود.

در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ که از روز هشتم اردیبهشت ماه جاری در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، حدود دو هزار نفر تاجر از ۸۵ کشور از جمله افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha