۲۸۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران استان تهران پرداخت شد

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: اولویت ما در مجموعه بنیاد شهید اقدام جهادی در راستای حل مشکلات ایثارگران است، در همین راسات سال گذشته ۲ هزار و ۸۸۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال توسط صندوق شاهد به ایثارگران واجدالشرایط پرداخت شد.

عباسعلی رضایی صبح روز شنبه درجمع خبرنگاران با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان تهران در حال اجرای برنامه‌های مربوط به برگزاری کنگره ۱۲هزار شهید هستند، اظهار داشت: جلسات متعددی با حضور فرمانداران، فرماندهان سپاه و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌ها در شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است و به لطف خدا و با حضور پرشور مردم شهیدپرور این مراسم در سوم خردادماه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به خاندان معظم شهدا و ایثارگران افزود: ما باید بدانیم که شهدا با توکل و ایمان و اراده ای آهنین به تکلیفشان به بهترین شکل عمل کردند و امروز نوبت ما است که با خدمتگزاری و تلاش برای اعتلای نظام با تبعیت از مقام معظم رهبری و خدمت رسانی بتوانیم ادامه دهندگان راه شهدا باشیم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۶ هزار ۳۶۳ دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سامانه سجایا ثبت شد که منطبق با پیشبینی برنامه عملیاتی بود، در نوروز امسال نیز یک هزار و ۸۶۴ دیدار در قالب دیدارهای نوروزی با ایثارگران انجام شد.

رضایی با اشاره به یک هزارو ۲۰۰ مصوبه کمیسیون موارد خاص ایثارگران در سال گذشته، ادامه داد: هشت هزار ایثارگر در دوره‌های آموزشی مددکاری با هدف ارتقای سطح دانش مواجهه، حل مشکلات و مهارت‌های زندگی شرکت کردند.

این مسئول بر لزوم حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان ایثارگر تأکید کرکد و گفت: در حوزه ایثارگری، خوشبختانه ما ایثارگران کار آفرین خوش فکر و تلاشگری داریم که در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات تولیدی و سایر حوزه ها در حال تلاش هستند و حمایتهای همه جانبه از این قشر ضمن تسهیل و ایجاد حمایت از تولید ، منجر به تحقق شعار سال می‌ شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha