دستگاه‌های نظارتی بنیاد شهید از خانواده‌های شهدا صیانت کنند

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: کار اصلی دستگاه‌های نظارتی مجموعه بنیاد، صیانت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، عباسعلی رضایی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی رابطین اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل متبوعش، اظهارداشت: اصلاح نواقص احتمالی، ایجاد ارتباط دوسویه، نظارت بر افزایش رضایت‌مندی ایثارگران با برقراری روابط مناسب و ارائه خدمات صادقانه به ایثارگران از اهم وظایف اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات است.

وی خاطرنشان کرد: رابطان بازرسی باید به‌لحاظ اخلاقی و رفتارهای سازمانی به معنای واقعی کلمه جزء سرآمدان باشند و این ویژگی باید در رفتار و کارکرد آنها نمود داشته باشد.
رضایی یادآور شد: عملکرد ما به عنوان خادمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران باید به گونه‌ای باشد که در جایگاه نمایندگان نظام بتوانیم وظایفمان را قبال ایثارگران به بهترین شکل انجام دهیم تا شاهد افزایش رضایت‌مندی ایثارگران باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان اضافه کرد: وظیفه همه ما است که با حضور گسترده خود در راهپیمایی سیزده آبان و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن گرامیداشت این روز، جنایات رخ داده در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کنیم.

گفتنی است پس از سخنان مدیرکل، احکام رابطین بازرسی در شهرستان‌های استان تهران به آنها تقدیم و اعضاء با طرح مباحث تخصصی به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مرتبط پرداختند، این نخستین نشست رابطین بازرسی در سال ۱۴۰۲ بود.

گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حال خدمت‌رسانی به هشت هزار و ۵۰۰ خانواده معظم شهید، ۲۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و آزاده و ۱۲ هزار ایثارگر مهمان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha