۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85458484
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85458484
رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

قم- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب قم از رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ‌های استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب در این زمینه، افزود: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

وی، پیگیری و نظارت دادستانی استان ، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبارها و پارکینگ ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبارهای کالاهای توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

وی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالاهای توقیفی مانده در انبارهای گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبارهای دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

غریب با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالاها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha