حضور رییس جمهور در جمع مردم موجب دلگرمی ساکنان جنوب پایتخت شد

تهران بزرگ - ایرنا - حضور رییس جمهور و استقبال مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران موجب دلگرمی این شهروندان جنوب پایتخت شده است.

در حاشیه مراسم استقبال مردم تهران از رییس جمهوری در صحن امامزاده حسن (ع)، مردی میانسال که پوستر رهبری و رییس جمهور را در دست داشت به خبرنگار ایرنا گفت: شخص رییس جمهور عاشق مردم قشر ضعیف جامعه است و آقای رییسی همیشه در سفرهای استانی به مناطق محروم کشور می رود.

وی که خود را بازنشسته شرکت دخانیات و ۶۸ ساله عنوان کرد گفت: مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و از رییس جمهوری می خواهیم اجازه ندهد سفره مردم کوچکتر شود.

حضور رییس جمهور موجب دلگرمی مردم

همچنین یک پدر شهید نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: منطقه ۱۷ تهران بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده و به همین منظور این منطقه به دارالشهدای تهران تبدیل شده است.

حضور رییس جمهور موجب دلگرمی مردم

وی اظهار کرد: حضور رییس جمهور برای مردم بسیار امید بخش است و قطعا در آینده اتفاقات خوبی برای مردم خواهد افتاد.

همچنین حضور نسل جوان نیز در صحن امامزاده حسن (ع) بسیار ستودنی بود.

یکی از جوانان که با در دست داشتن پرچم ایران خود را به مراسم سخنرانی رییس جمهوری رسانده بود به خبرنگار ایرنا گفت: بخاطر خون شهدا خود را به این مراسم رسانده بودم چرا که خون شهدا موجب پیشرفت و عزت کشور شده است.

حضور رییس جمهور موجب دلگرمی مردم

این جوان ۳۰ ساله ساکن محله یافت آباد تهران معتقد است با اتحاد و همدلی می توان به موفقیت دست یافت و در این شرایط سخت اقتصادی همچون جنگ تحمیلی می توانیم به پیروزی برسیم و دیدید که چند روز پیش نیروهای انقلاب چه جوابی به توطئه های رژیم کودک کش و مردم آزار صهیونیستی دادند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعد از ظهر امروز پنجشنبه - ششم اردیبهشت ماه - در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ در صحن امامزاده حسن (ع) به دیدار مردم این مناطق رفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha