منتخب مردم شرق کرمانشاه: مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان را پیگیری می‌کنم

کنگاور - ایرنا - منتخب مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری امور فرهنگی به ویژه کتابخانه‌های عمومی استان از وظایف نمایندگان مجلس است و از این رو مشکلات، خواسته‌ها و مطالبات کتابخانه‌های استان کرمانشاه را از طریق دولت و مجلس پیگیری می‌کنم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت‌الاسلام «وحید احمدی» در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در شهرستان صحنه، در خصوص کتابخوانی، برگزاری جلسات و توجه به مقوله فرهنگ را یک ضرورت فرا منطقه‌ای بیان کرد.

وی قول های مساعدی در خصوص پیگیری و حل مشکلات کتابخانه های عمومی در سطح وظایف دولت و مجلس داد و بیان کرد: برای رشد کتاب و کتابخوانی آمادگی های لازم جهت همکاری با نهاد کتابخانه‌های عمومی را دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه نیز که حامل متن پیام تبریک «مهدی رمضانی»، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نماینده منتخب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود اظهار کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگی، اجتماعی جهت رشد و اعتلای خود و خدمت رسانی مطلوب تر به مردم نیازمند توجه و همراهی بیشتر نمایندگان مجلس هستند.

منتخب مردم شرق کرمانشاه: مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان را پیگیری می‌کنم

«محمدامین بهرامی» در خصوص وجود کتابخانه مرکزی در استان نیز تاکید کرد: تامین اعتبار پروژه کتابخانه مرکزی استان کرمانشاه به عنوان یک مرکز اثرگذار برجسته فرهنگی نیازمند حمایت همه نماینده های استان کرمانشاه است تا با اهتمام مجمع نمایندگان شاهد احداث کتابخانه مرکزی باشیم.

هم‌اکنون ۹۰ کتابخانه عمومی، سه کتابخانه سیار و ۲۲ کتابخانه مشارکتی با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار جلد کتاب در استان کرمانشاه با ۶۰ هزار نفر عضو فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha