۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85454192
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

‍ چهار فیلم کوتاه در سینمای جوان مهاباد تولید شد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85454192
‍ چهار فیلم کوتاه در سینمای جوان مهاباد تولید شد

مهاباد- ایرنا- رییس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: چهار فیلم کوتاه داستانی طی سال جاری با موضوع اجتماعی در این دفتر تولید و آماده نمایش شده است.

رحیم بایزیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این فیلم ها شامل دوراهی، ژیان، سکالا و پاک کن هستند که فیلم سازان جوان مهابادی آنها را تولید کرده اند.

وی اضافه کرد: فیلم کوتاه داستانی « دوراهی» با موضوع پسر بچه ای که مادرش مسوولیت خرید وسایل خانه را به وی می دهد، به نویسندگی و کارگردانی «شیدا فرجاد» و فیلم‌کوتاه داستانی « ژیان» با موضوع پاکبانی که برای تسکین رنج‌ ها و آرامش خود راهی برای خود می‌یابد، به نویسندگی و کارگردانی «محمد ادیب خضر زاده» تولید شده است.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد بیان کرد: همچینن فیلم کوتاه داستانی« سکالا» با موضوع ازدواج و روایت جوانی که برای خواسته های همسر آینده اش تلاش می‌کند به نویسندگی کامیار قادری و علی امینی نیا و کارگردانی «کامیار قادری» تولید شده است.

‍ چهار فیلم کوتاه در سینمای جوان مهاباد تولید شد

بایزیدی افزود: فیلم کوتاه «پاک کن» هم داستان‌مردی را روایت می‌کند که در حال تکمیل‌کردن و نوشتن‌رمان است که طی‌یک اتفاق زندگی وی دچار تحول می‌شود؛ نویسندگی و کارگردانی این اثر را «علی امینی نیا» انجام داده اتس.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۲ فیلم کوتاه داستانی با موضوعات مختلف در این دفتر تولید شده‌ بود.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن های شصتگانه ایران است که در جنوب استان آذربایجان غربی با بیش از سه دهه فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha