رییس هیات‌ انجمن‌های ورزش‌های رزمی  چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

شهرکرد- ایرنا- پرویز کامکار روز دوشنبه با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی به عنوان ریس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی چهارمحال وبختیاری انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری با سه نامزد ثبت‌نامی آغاز شد که با غیبت یکی از نامزدها و انصراف نفر دوم این انتخابات با یک نامزد برگزار شد و "پرویز کامکار" با ۲۳ رای موافق از ۲۵ رای اخذ شده به عنوان رییس هیات این استان به مدت چهار سال انتخاب شد.

سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی در این انتخابات با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳۰ رشته در حوزه ورزش‌های رزمی در کشور فعال است، گفت: جایگاه ورزش رزمی در کشور شناخته شده است و باید به رشته‌های این ورزش و قهرمان‌پروری در این رشته‌ توجه ویژه شود.

مجید زارعیان در این آیین افزود: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان این رشته برای قهرمان‌پروری و شناسایی استعدادهای برتر یک ضرورت است و قهرمانان و ورزشکاران در رشته‌های ورزشی به خصوص رزمی دغدغه‌ای به جز ورزش از جمله تامین هزینه برای شرکت در مسابقات و اردوهای ملی را نداشته باشند.

به گفته وی، نباید به ورزش از دید سیاسی و اقتصادی نگاه کرد و باید در راستای قهرمان‌پروری تلاش شود و اخلاق و فرهنگ بر ورزش بازگردانده شود و به بعد سیاسی و اقتصادی ورزش توجه نشود.

هیاتهای ورزشی تلاش برای جذب اسپانسر از صنایع و افزایش مشارکت اجتماعی داشته باشند

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: هیاتهای ورزشی باید تلاش برای جذب اسپانسر از صنایع و افزایش مشاکت اجتماعی داشته باشند.

محمود سلیمی افزود: چهارمحال و بختیاری توان و پتانسیل زیادی در خصوص پرورش ورزشکاران در سطح ملی و جهانی در رشته‌های مختلف دارد.

وی اظهار داشت: این استان ظرفیت برگزاری اردو بام‌ در رشته‌های مختلف را دارد و در برنامه است نخستین اردوی ملی ورزش‌های رزمی کشور در سالجاری در این استان برگزار شود.

سلیمی با اشاره به اینکه دوستی و همدلی، ورزش را فاخر و متمایز می‌کند و همچنین عامل قدرتمندی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: ورزش در ایجاد نشاط و همدلی در استان تاثیرگذار است.

به گزارش ایرنا، در این دوره از انتخابات نریمان شیوندی و حسینعلی رضایی به عنوان هیات رئیسه و جلال عرب به عنوان خزانه‌دار حد نصاب آرا را کسب کردند.

در سال گذشته ۳۰ تیم ورزشهای رزمی استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که ورزشکاران این رشته‌ها ۳۵۵ مدال کشوری را کسب کردند.

هم اکنون حدود یکهزار ورزشکار در استان چهارمحال و بختیاری در رشته‌های رزمی سازماندهی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha