مدیران سیستان و بلوچستان باید گفتار و عملشان یکی باشد و در راستای خدمت به مردم دریغ نکنند

چابهار- ایرنا-  استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مسوولین دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران باید گفتار و عملشان یکی باشد و در راستای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی شامگاه یکشنبه در جلسه‌ با شهردار و اعضای شورای شهر نیکشهر اظهارکرد: هماهنگی و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری رمز موفقیت مجموعه شهری است و باعث ارتقا و توسعه منطقه می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری باید برنامه‌ریزی برای تسهیل و تسریع امور مردم و جلوگیری از قانون گریزی، زیباسازی و بهداشت عمومی منطقه را در اولویت برنامه‌ها قرار دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه لازمه رفع مشکلات مردم پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف، علاوه بر تلاش شبانه روزی و مشارکت و همراهی مردم و مدیران، ایجاد همدلی است؛ افزود: با همدلی و همراهی مردم و مسوولان می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرد.

مدیران سیستان و بلوچستان باید گفتار و عملشان یکی باشد و در راستای خدمت به مردم دریغ نکنند

وی تصریح کرد: مسوولان باید با شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای تحقق اولویت‌های دولت اهتمام ورزند.

کرمی گفت: باید فرهنگ کار و تلاش و استفاده از خرد جمعی برای کاستن از نارسایی‌ها نهادینه شود.

وی افزود: وجود مزیت‌های اقتصادی بسیار در سیستان و بلوچستان، لزوم رقابت کریدورهای اقتصادی را اجتناب ناپذیر می‌کند بنابراین باید با فراهم کردن بستر مناسب و تسهیل امور زمینه فعالیت و رقابت سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر فعال کردن چرخه صنایع تبدیلی در استان اظهار کرد: معادن استان باید فعال شود و صنایع تبدیلی و زنجیره ارزش را در حوزه معادن و در سایر بخش‌های محصولات کشاورزی فعال کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha