۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز می‌شود

شهرکرد- ایرنا- دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اجرای طرح "شهید عرب" با هدف تعمیر و نصب وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس از بهمن‌ماه پارسال آغاز شد، گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه سالجاری ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز می‌شود.

محمدرضا عامریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در شهرکرد افزود: در این طرح برای تجهیز، تعمیر و نصب سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس کشور به ازای هر مدرسه ۴۰۰ میلیون ریال تجهیزات از محل اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده و نصب این سرویس‌های گرمایشی و سرمایشی با همکاری خیرین وگروه‌های جهادی اجرا می‌شود.

به گفته دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش، تاکنون نیمی از سیستم‌های گرمایشی مدارس کشور نصب شده است.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح زمینه مشارکت مردم در فعالیت‌های حاکمیتی و دولتی را افزایش داده است.

اجرای طرح شهید عرب در مدارس چهارمحال و بختیاری آغاز شد

عامریان افزود: اجرای طرح شهید عرب در ۱۰۰ مدرسه استان از اول اردیبهشت‌ماه سالجاری آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام خواهد رسید.

دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در این طرح نصب سیستم سرمایشی برای مدارس شهرستان لردگان و سیستم‌های گرمایشی در سایر مناطق و شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گفته وی، در سالجاری برنامه قرارگاه عدالت تربیتی در هفت منطقه آموزشی استان با اولویت مناطق محروم از جمله لردگان، فلارد، عشایر، خانمیرزا، بن، لاران و اردل در حوزه عمرانی، کیفیت بخشی آموزشی اجرا می‌شود.

طرح بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در ۷۰ هزار کلاس درس اجرا می‌شود

دبیر اجرای طرح شهید عجمیان گفت: در تابستان سالجاری طرح بهسازی و شاداب‌سازی کلاس‌های درس با همکاری گروه‌های جهادی در ۷۰ هزار کلاس درس تا پایان تابستان اجرا می‌شود.

وی گفت:طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی ، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه های جهادی در مدارس گذاشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha