۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85097216
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نوروز امسال ۱۲۵ مدرسه کشور بهسازی و شاداب‌سازی شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۳۹
کد خبر: 85097216
نوروز امسال ۱۲۵ مدرسه کشور بهسازی و شاداب‌سازی شد

شهرکرد -ایرنا- دبیر کارگروه رصد و منابع وزارت آموزش و پرورش گفت:در ایام نوروز امسال در قالب طرح شهید عجمیان ۱۲۵ مدرسه در ۱۶ استان کشور بهسازی و شاداب‌سازی شدند.

حسین الله‌وردی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس در قالب طرح شهید روح‌الله عجمیان در مناطق کم برخوردار و محروم با همکاری سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور و استان‌ها، قرارگاه عدالت آموزشی و گروه‌های جهادی انجام شد.

به گفته وی، این طرح در فاز ایام عید و تابستان اجرایی می‌شود که در ایام عید ۱۲۵ مدرسه با فعالیت ۱۷۶ گروه جهادی رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شد.

وی افزود: این طرح با هدف ترویج روحیه جهادی بین دانش‌آموزان و تعمیرات جزیی مدارس؛ از قبیل ایزوگام، گچ‌کاری، محوطه‌سازی و رنگ‌آمیزی و تعمیر میز و صندلی کلاس‌های درس انجام شد.

دبیرکارگروه رصد و منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در نوروز امسال در چهارمحال و بختیاری ۱۷ گروه جهادی در این طرح مشارکت داشتند و کار بهسازی و شاداب‌سازی ۲۰ مدرسه در مناطق محروم را انجام دادند.

الله‌وردی اظهار داشت: این طرح یکی از فعالیت‌های قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزش برابر، کشور است که اعتبارات این طرح از محل کمک خیرین و اعتبارات نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تامین می‌شود.

وی افزود: مرحله دوم این طرح در تابستان امسال از اوایل تیرماه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون۲ هزار و ۹۰۰ فضای آموزشی در استان فعال است که ۳۰ درصدفضاهای آموزشی استان تخریبی است و نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha