۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85142773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح شهید عجمیان در ۴۰۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از روز شنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، افشین امیریان روز شنبه در آیین افتتاحیه فاز دوم طرح شهید عجمیان در استان افزود: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی ، زیباسازی و تعمیرات جزیی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح در ایام نوروز اجرا شد، گفت: در تابستان امسال نیز این طرح با همکاری گروههای جهادی، دانش‌آموزان و معلمان اجرا خواهد شد تا بتوان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش‌آموزان در راستای کسب مهارت برای دانش‌آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آنها قدم برداشته شود.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایام نوروز امسال ۱۷ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گروه‌های جهادی و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان بهسازی و شاداب‌سازی شد.

احسان طاهری افزود: مرحله دوم این طرح در تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین فعالیت دانش‌آموزان جهادی اجرا خواهد شد و رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس و تعمیر میز و نیمکت و صندلی و کلاس‌های درس انجام خو اهد شد.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رنگ خریداری و در اختیار ۱۰ گروه جهادی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲هزار مدرسه در چهارمحال و بختیاری فعال است.

شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه های جهادی در مدارس گذاشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha