۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85450796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در همدان آغاز شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85450796
مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در همدان آغاز شد

همدان-ایرنا- مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز /شنبه/ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این پیکارها ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته کا به مدت ۶ روز در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان باهم رقابت دارند.

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان از امروز آغاز و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این رقابت‌ها، امروز در رده سنی زیر ۲۱ سال دختران در سه وزن ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم در حال برگزاری است.

یکصد داور ملی و بین‌المللی این دوره از مسابقات را قضاوت می‌کنند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر ۲۱ سال دختران در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته آقایان در رده های سنی نوجوانان، جوانان زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

پس از برگزاری این رقابت ها جدول رده بندی استانی هر رده سنی اعلام شد که در رده سنی نوجوانان تهران با یک طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه اول قرار گرفت و همچنین در رده سنی جوانان نیز تهران با ۲طلا و یک برنز قهرمان شد.

همچنین در رده سنی زیر ۲۱ سال استان کرمانشاه با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه اول قرار گرفت و استان همدان نیز در رده سنی بزرگسالان با ۲ طلا قهرمان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha