۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85449075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایام نوروز بدون تصادف منجر به فوت در فیروزکوه سپری شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85449075
ایام نوروز بدون تصادف منجر به فوت در فیروزکوه سپری شد

فیروزکوه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه اعلام کرد: با ثبت کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل، این شهرستان رتبه نخست استان تهران را در کاهش تصادفات جاده‌ای به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری فیروزکوه، محمد قاسم زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز امسال آمار فوتی تصادفات در جاده های شهرستان صفر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت همچنین،آمار تصادفات منجر به جرح ۴۶ درصد و تصادفات خسارتی هم ۳۸ درصد در شهرستان کاهش یافته است.

این مسئول گفت: این مهم با هماهنگی، همکاری و تعامل دستگاههای مختلف مانند راهداری، حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و راهور، شهرداران و سازمان حمل و نقل ترافیک بدست آمده که باید استمرار داشته باشد.

براساس این گزارش، در این جلسه از زحمات و اقدامات رئیس اداره راهداری ، رئیس پلیس راه و راهور شهرستان در خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ که موجب کاهش تصادفات جاده ای شهرستان شد، قدردانی بعمل آمد.

فعالیت مجدد واحد تولیدی پلمب شده با دستور دادستان

روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه در گزارش دیگری اعلام کرد: با دستور دادستان فیروزکوه فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان از سر گرفته شد.

نورزو ۴۰۳ بدون تصادف منجر به فوت در فیروزکوه سپری شد

توحید مظفری دادستان فیروزکوه گفت: این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند.

رئیس دادگستری فیروزکوه هم گفت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود.

اسماعیل درزی افزود: باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.

شهرستان فیروزکوه براساس سرشماری سال ۹۵ با حدود ۳۴ هزار نفر در شمال شرق استان تهران دارای ٢ بخش شامل ٢ شهر و پنج دهستان و ٦٩ آبادی دارای سکنه است که ٥٥/٤ درصد در نقاط شهری و ٤٤/٦ درصـد در نقـاط روسـتایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha