امام جمعه ارومیه: عملیات وعده صادق آسیب‌پذیری قابل توجه رژیم صهیونیستی را نشان داد

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به جواب دندان‌شکن نیروهای مسلح به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی و ایادی آن در منطقه و انجام موفق عملیات وعده صادق گفت: این عملیات آسیب‌پذیری قابل توجه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نشان داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه شنبه در جمع فرماندهان ارتش در منطقه شمال غرب افزود: این امر نشان داد که رژیم صهیونیستی توخالی است.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لشکر خدا هستند وتنها نیروهایی به شمار می روند که از مقابل قرآن رژه می روند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غرب ادامه داد: این افتخار بزرگی برای همه نیروهای مسلح به شمار می رود که در دنیا بی نظیر است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی مستقل و خودکفا بوده و ارتشی مکتبی و مردمی به شمار می رود که این ویژگی ها در بین ارتش های جهان منحصر به فرد است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای ابتدایی انقلاب با توطئه های زیادی روبرو بوده که با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه ها همیشه با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایرنا، این دیدار در آستانه روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

۲۹ فروردین، سالروز حکم تاریخی امام راحل و روز ارتش در تقویم ایران اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha