امام جمعه ارومیه: مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم ایران اسلامی قدردانی نیروهای مسلح عزتمند خود هستند و برای عزت روزافزون آنها دعا می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش که در ستاد لشکر ۶۴ ارومیه برگزار شد، افزود: ارتش ایران، نیرویی الهی است و تنها ارتشی است که از مقابل قرآن کریم، رژه می‌رود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب اظهار کرد: با دوراندیشی امام خمینی (ره)، ارتش در جمهوری اسلامی ایران تقویت شد و همین امر زمینه ارتقای روزافزون امنیت کشور را فراهم کرد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داد: این عملیات افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی بود و توانستیم انتقام شهدای مقاومت را از دژخیمان صهیونیستی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: این عملیات نشان داد که ایران اسلامی با عزت در مقابل زیاده خواهی دشمنام می ایستد و ضربه سخت به هیمنه پوشالی آنان و رژیم کودک کش صهیونیستی می زند.

استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح در منطقه است، گفت: ارتش همواره نقشه‌های ضدانقلاب را که به دنبال خرابکاری بوده اند، نقش برآب کرده است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح و ارتشیان دلاور در دوران دفاع مقدس افزود: این نیروی مقتدر، بعد از آن نیز به تقویت نیروهای خود پرداخته و به یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: ارتش با انجام عملیات‌های غرورآفرینی با همکاری سپاه مانع از تحرکات رژیم صهیونیستی شده است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از استان های امن کشور به شمار می رود، اظهار کرد: این امر به مدد تلاش های نیروهای مسلح به دست آمده و عاملی برای توسعه شده است.

در این آیین، یگان های نمونه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha