۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85445468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات وعده صادق، بسیار غرورآفرین و خوشحال کننده بود

زنجان -ایرنا - فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان با تبریک عملیات موفق وعده صادق، اظهار داشت: این عملیات غرورآفرین و بسیار خوشحال کننده بود و امیدواریم عمر رژیم منحوس صهیونیستی هرچه زودتر به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر محمدعلی بیرانوند روز شنبه در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروزه ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر نخبگان و نیروی داخلی به خودکفایی رسیده و از قدرت‌های بزرگ موشکی جهان است.

وی گفت: امروز کشورمان از جمله سه کشور بزرگ در زمینه پهپاد است و نیروی دریایی کشورمان نیز از قدرت‌های بزرگ منطقه به شمار می رود.

بیرانوند با بیان اینکه امروز ما ۱۱ تیپ را در مرزهای کشورمان مستقر کرده ایم، افزود: امنیت بخش زیادی از مرزهای کشور به دست دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان است.

عملیات وعده صادق، بسیار غرورآفرین و خوشحال کننده بود

این مسوول نظامی به شهادت ۷۰۰ نفر از نیروهای تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: ارتش پس از جنگ نیز در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار مردم بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

بیرانوند افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه برهه دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ تحمیلی تاکنون در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده و خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده است.

این مسوول یادآور شد: ارتش بعد از دفاع مقدس همچنان با توجه‌ به وظیفه ذاتی خود که در قانون اساسی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران تعریف شده همیشه و در مواقع نیاز در کنار مردم بوده است.

وی با تأکید بر اینکه با افتخار می‌توانیم بگوییم که دشمنان از رصد موشک‌های ایران خارج نیستند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه هم اکنون ارتشی مدرن و به‌روز داریم اما تنها به این امر قانع نیستیم و همواره پیگیر به‌روز نمودن سلاح و تجهیزات ارتش هستیم.

بیرانوند با بیان اینکه برنامه های مختلفی به مناسبت روز ارتش در استان در نظر گرفته شده است، افزود: بزرگداشت یادواره شهید صیاد شیرازی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و محفل انس با قرآن از جمله این برنامه هاست.

وی گفت: طبق برنامه ریزی ها معاینه رایگان بیماران در بیمارستان ارتش طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین انجام می شود.

این مسوول، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، پویش اهدای خون توسط کارکنان، برگزاری بزرگداشت سپهبد قرنی و افتتاح چندین پروژه ساختمانی و تأسیساتی و مجتمع فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

وی به ویژگی های شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات ماندگار این شهید، ایجاد همدلی بین نیروهای مسلح بود که سبب پیروزی های چشمگیر در دوران دفاع مقدس شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha