نبیه بری: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حملات تل‌آویو برای کشاندن ما به جنگ گسترده است

تهران- ایرنا- رئیس پارلمان لبنان بر ضرورت فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ علیه نوار غزه تاکید کرد و حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را با هدف کشاندن این کشور به جنگی گسترده دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری النشره، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان امروز دوشنبه با اشاره به تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق لبنان گفت: تشدید بی سابقه حملات اسرائیل علیه لبنان در راستای تلاش برای کشاندن ما به جنگ است که ما به این سمت کشیده نخواهیم شد.

بری تاکید کرد: تشدید حملات اسرائیل که به نابودی برنامه ریزی شده ده‌ها شهرک و روستای جنوبی خواه در امتداد مرز با فلسطین اشغالی و خواه در عمق جنوب لبنان منجر شده است، موجب تحریک ما نخواهد شد تا دامنه جنگ گسترش یابد.

وی گفت: جامعه جهانی به خوبی می‌داند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید به توسعه جنگ کنونی علیه غزه به لبنان می‌کند و این ایجاب می‌کند که هیات هایی که میان بیروت و تل آویو در تردد هستند، به تل آویو فشار وارد کنند تا مانع از گسترش جنگ شوند.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه خواستار فشار به رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ علیه غزه شد.

نبیه بری دیگر تاکید کرد: با وجود کشتارهایی که رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شود، اما بهانه دست این رژیم نخواهیم داد.

رئیس پارلمان لبنان با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در روز جهانی قدس مبنی بر اینکه مقاومت در لبنان از جنگ نمی‌ترسد و آماده جنگ است، گفت: سید حسن نصرالله به تهدید اسرائیل برای گسترش جنگ واکنش نشان داد و آنگونه که برخی ترویج می کنند، مفهومش این نیست که به دنبال گسترش جنگ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha