۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85438645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

لفاظی دوباره مقام صهیونیست علیه لبنان

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85438645
لفاظی دوباره مقام صهیونیست علیه لبنان

تهران-ایرنا- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه لفاظی های خود علیه لبنان را تکرار و این کشور را به حمله زمینی تهدید کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: باید در مقابل حزب الله لبنان بازدارندگی ایجاد کنیم.

وی بدون توجه به خسارت ها و تلفات هر روز ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال فلسطین اشغالی درپی ضربات پهپادی و موشکی حزب الله و آواره شدن ۲۰۰ هزار صهیونیست از شهرک های خود در این منطقه مدعی شد: تل آویو از حمله زمینی به لبنان هراسی ندارد و ارتش آماده این کار است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون هزاران صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرزهای لبنان فرار کرده اند.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha