۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85438389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف خودروهای شوتی در مسیر سربیشه ۲ کشته داشت

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبر: 85438389
تصادف خودروهای شوتی در مسیر سربیشه ۲ کشته داشت

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد ۲ خودرو سواری حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه خودرو عبوری در مسیر سربیشه - نهبندان ۲ کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز دوشنبه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت هفت و ۲۵ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۳ مسیر سربیشه به نهبندان حوالی روستای سلم آباد بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه پراید و یک سواری ساینا حامل سوخت قاچاق که از سربیشه به سمت نهبندان در حرکت بودند حوالی روستای سلم آباد شهرستان سربیشه با یک سواری سانتافه که از مقابل در حرکت بود، برخورد کردند و خودروهای حامل سوخت دچار آتش سوزی شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر این سانحه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پراید تشخیص داده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه هم گفت: تصادف زنجیره‌ای در جاده سربیشه - نهبندان منجر به آتش گرفتن ۲ خودرو و جان باختن ۲ نفر شد.

غلامرضا ثانی اضافه کرد: این حادثه صبح امروز در ۱۳ کیلومتری جاده سربیشه به نهبندان، دوراهی چاچاخو رخ داد و بلافاصله ۲ تیم امدادی هلال‌ احمر از سربیشه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ۲ خودرو حامل سوخت قاچاق و یک خودرو نیز عبوری بوده است.

فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است و بیشترین سوخت قاچاق در محورهای شرق استان منتهی به مرز شرقی جابه‌جا می‌شود.

خودروهای حامل سوخت قاچاق موسوم به شوتی که با سرعت بالا و معمولا در شب تردد می‌کنند برای سایر خودروها نیز مخاطره آمیز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha