۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۵۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85429051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر کوراش خراسان‌شمالی مشخص شدند

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۵۳
کد خبر: 85429051
نفرات برتر کوراش خراسان‌شمالی مشخص شدند

بجنورد- ایرنا- نفرات برتر مسابقات قهرمانی کوراش خراسان‌شمالی در رده سنی بزرگسالان شامگاه چهارشنبه در بجنورد مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد.

دبیر انجمن کوراش کشور در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلوگرم، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلوگرم، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلوگرم، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلوگرم، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلوگرم، امیرمحمد بریمانلویی در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم و حسین روحانی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها را کسب کردند.

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین ماه به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این مسابقات برای اعزام به رقابت های قهرمانی کشور الزامی بود.

دبیر انجمن کوراش کشور یادآور شد: نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۱۴۰۲ از حضور در مسابقات انتخابی استان معاف بودند و می توانند به شکل مستقیم در رقابت های قهرمانی کشور حاضر شوند.

خراسان شمالی ظرفیت ویژه ای در رشته کوراش دارد به گونه ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان دار پایتخت کوراش کشور است.

خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته جودو و کوراش دارد.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی است و ۲۲۲ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha