۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85428587
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محموله ۶۰ میلیارد ریالی لامپ قاچاق در لرستان کشف شد

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85428587
محموله ۶۰ میلیارد ریالی لامپ قاچاق در لرستان کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۳۶ هزار و ۴۴۰ شعله لامپ قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل لامپ قاچاق از استان های جنوبی به مرکزی مطلع شدند که بلافاصله چند تیم به محورهای مواصلاتی اعزام شد.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محورهای مواصلاتی، کامیون حامل قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات متوقف کردند که در بازرسی از آن ۳۶ هزار ۴۴۰شعله لامپ خارجی فاقد مجوز و قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده است، گفت: پلیس به منظور حمایت از تولیدات داخلی با قاطعیت با پدیده شوم قاچاق مقابله خواهد کرد.

توقیف خودروی شوتی حامل لباس قاچاق

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: ماموران انتظامی پاسگاه رازان حین گشت در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل قاچاق مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

سردار الهی اظهار داشت: این خودرو حامل سه هزار دست انواع لباس قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha