۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85425991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز کشف شد

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85425991
۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز یکشنبه اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی خمه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و خودرو مورد نظر را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی بیبشتر خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق کشف کردند.

سردار الهی ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان اقتصادی هشت میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ هزار نخ سیگار قاچاق در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف ۲ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر در شهر کوهدشت اقدام به نگهداری و دپوی کالای قاچاق دخانی کرده است، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از مغازه نامبرده تعداد ۲ هزار نخ سیگار خارجی، غیرمجاز و قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون ریال کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت عنوان کرد: احترام به قانون بهترین ضامن سعادت و نیکبختی هر جامعه بوده و در صورت اجرای دقیق قانون، مواهب و فوائد آن به جامعه باز خواهد گشت و از شهروندان خواست هرگونه موراد مشکوک را از طریق سامان ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha