۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85426573
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۶ تن زغال قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط شد

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85426573
۶ تن زغال قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۶ تن زغال بلوط قاچاق در بازرسی ماموران از یک کارگاه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد با اشرافیت اطلاعاتی، از تولید زغال بلوط در یک کارگاه تولید زغال مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی وآبخیزداری از محل مورد نظر بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۶ تن زغال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و محموله نیز تحویل عوامل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شد.

دستگیری سوداگر مرگ در اتوبوس

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان دلفان نیز گفت: ماموران ایست و بازرسی گشور این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری محور کرمانشاه – دلفان یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران به یک نفر از مسافران اتوبوس مشکوک شدند و وی را مورد بازرسی قرار دادند ادامه داد: در بازرسی از وسایل شخص مسافر، ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و یک کیلو و ۹۷۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha