حوادث نوروزی اصفهان ۱۰ فوتی و ۳۰۲ مصدوم داشت

اصفهان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اعلام کرد: حوادث طبیعی و غیرطبیعی در این استان از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تاکنون ۱۰ فوتی و ۳۰۲ مصدوم داشته است.

بمانعلی یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۷۹ حادثه طبیعی و غیرطبیعی از ۲۴ اسفند گذشته ( آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی) تا امروز در استان رخ داده که ۱۰۲ مورد آن جاده‌ای بوده است.

وی ادامه داد: ۲ حادثه مرتبط با سیل، آبگرفتگی و برف، سه مورد کارگاهی، ۱۵ سانحه شهری و یک مورد حادثه مربوط به کوهستان نیز در این مدت در استان داشتیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اظهار کرد: از ۴۸۶ نفر حادثه دیده، ۱۰۲ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵۵ نفر بصورت سرپایی درمان شدند.
یوسفی افزود: ۲۹ مورد امدادرسانی، ۵۶ مورد خدمات حضوری و اسکان اضطراری برای ۶۶ نفر نیز در این مدت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران هلال احمر استان در ایام نوروز ۱۴۰۳ در ۴۵ پایگاه امدادی مستقر هستند و بصورت ۲۴ ساعته کشیک دارند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ١١٠ نجاتگر هلال احمر استان اصفهان در ایام نوروز، مسوولیت امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و حادثه‌دیدگان را بر عهده دارند.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یک هزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران بویژه در عید نوروز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha