۷۴ عملیات امدادرسانی توسط هلال احمر اصفهان انجام شد

اصفهان- ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از انجام ۷۴ عملیات امدادرسانی توسط عوامل این نهاد در تعطیلات عید فطر امسال در استان خبر داد.

بمانعلی یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سوانح طبیعی و غیر طبیعی که هلال احمر اصفهان در مدت مذکور به آنها امدادرسانی کرد سه فوتی و ۹۶ مصدوم داشت.

وی ادامه داد: ۳۷ نفر آسیب دیده در این حوادث به مراکز درمانی انتقال یافتند، ۱۸۴ نفر خدمات پزشکی سرپایی دریافت کردند و ۸۱ نفر بصورت اضطراری اسکان یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: ۳۲ حادثه ترافیکی و جاده‌ای، ۲ حادثه مرتبط با سیلاب، آبگرفتگی و برف، ۲ واقعه صنعتی کارگاهی، چهار سانحه شهری و هفت حادثه کوه و آبشار از جمله حوادث این ایام بود که سبب حضور و امدادرسانی عوامل هلال احمر شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: ۴۶ پایگاه امداد و نجات در استان (با احتساب یک پایگاه امدادی هوایی اضافه شده) با یکهزار و ١١٠ نجاتگر در تعطیلات اخیر فعال بودند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یک هزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و ۱۵ اثر به ثبت جهانی رسیده و با جاذبه های طبیعی گوناگون، کانون توجه گردشگران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha