۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85420665
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ تقاطع غیرهمسطح نیاز ارومیه برای رفع معضل ترافیک شهری است

ارومیه- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای تکمیل رینگ شهری، کریدورها و رسیدن به حداقل ها، ۱۵ زیرگذر یا روگذر باید در این شهر احداث شود.

توماج وحید افشار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اولویت بندی پروژه‌های شهری اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی باید معیارها و شاخص‌های علمی، مالی، فنی و مهندسی اعم از میزان تردد خودرو، بروز تصادفات، استملاک و آزاد سازی و میزان روان سازی بار ترافیک در آن محدوده بررسی کارشناسانه شود و پس از بررسی‌های کامل اقدام و تصمیم به اجرای پروژه ها شود.

وی افزود: یکی از راهکارهای فرار از ترافیک و تغییر روند ترافیکی ارومیه اتمام پروژه‌های شهری و ساخت تقاطع غیر همسطح در مسیرهای تعریفی است که برای تکمیل رینگ شهری، کریدورها و رسیدن به حداقل های نیاز ترافیک امروز شهر بیش از ۱۵ زیرگذر یا روگذر نیاز است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی باید اولویت بندی شوند، افزود: پروژه‌های عمرانی باید براساس اولویت بندی طبق معیارهای تعریف شده معماری و شهرسازی و بر مبنای علمی در شهر ارومیه صورت گیرد.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: شهرداری، اولویت بندی پروژه‌های عمرانی را به صورت لایحه جهت تصمیم گیری به شورا ارائه کند.

به گزارش ایرنا، ترافیک ارومیه روز به روز روبه رشد است تا جایی که عموم مردم از به وجود آمدن آن ناراضی بوده و آن را از ناکارآمدی مدیران مدیرت شهری می‌دانند که نتیجه‌ای در کار آنها فعلا دیده نمی‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha