برگزیدگان دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- ۱۴۷ نفر از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری عصر چهارشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: ۲۰ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۴۷ نفر از افراد و خانواده‌های برگزیده انتخاب شدند.

احمد فرهادی بابادی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی نه تنها فرصتی برای مطالعه و کتابخوانی را فراهم می‌کند بلکه عاملی برای آشنایی بیشتر با سیره و زندگی ائمه اطهار(ع) است.

به گزارش ایرنا، در این آیین پسر حبیب الله چایچیان متخلص به حسان شاعر قطعه «آمدم ای شاه پناهم بده» نیز در این آیین به قرائت اشعاری در وصف امام رضا (ع) پرداخت.

اجرای تواشیج و شعرخوانی و خاطره گویی از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین علیهم السلام و آموزه‌های آن به ویژه فرهنگ منوّر رضوی؛ گسترش فعالیت‌های کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه السلام؛ شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام از طریق انتشار گسترده این آثار و اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ دینی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha