۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85413092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- "مجتبی محمدی" در مجمع انتخابات هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کردستان به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان روز شنبه با حضور رییس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای رسمی این هیات در سنندج برگزار شد.

مجتبی محمدی که پیش از این، سرپرست این هیات نیز بود، تنها دواطلبی بود که برای احراز پست ریاست هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کردستان اعلام آمادگی کرد و برنامه های خود را برای جلب اعتماد اعضای مجمع ارائه داد.

احیای رشته زورخانه ای و پهلوانی در تمامی نقاط استان، تجهیز، بازسازی و مرمت زورخانه های استان، تلاش برای احداث یک آکادمی تخصصی ورزش زورخانه ای در سنندج، استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت زورخانه ها در شهرستان های مختلف، انعقاد تفاهم نامه های موثر با ادارات و نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش، میزبانی رویدادهای مختلف کشوری و منطقه ای، برگزاری دوره های داوری و مرشدی در استان و نیازسنجی در این رشته از جمله برنامه های محمدی بود که در این نشست آن را ارائه داد.

وی در پایان توانست تمامی ۲۱ رای ماخوذه را کسب کند و با رای قاطع اعضای مجمع به مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کردستان را بدست بگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha