۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85405829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- «محمدمهدی امان‌الهی» برای چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات ورزش جانبازان و توان‌یابان کردستان روز شنبه برگزار و محمدمهدی امان الهی با کسب ۹ رای از ۱۲ رای ماخوذه، به ریاست این هیات برگزیده شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این در مجمع از تلاش جامعه ورزش و جوانان استان برای حضور پرشور در انتخابات روز گذشته و خلق حماسه جاودان توسط ورزشکاران و جوانان کردستانی قدردانی کرد.

آمنه غلام ویسی یادآور شد: خوشبختانه جوانان، به ویژه ورزشکاران ما ثابت کردند که به آینده مملکت خود اهمیت داده و حساسیت خاصی در این باره دارند و با مشارکت حداکثری در انتخابات نقش خود به عنوان شهروند ایرانی را به خوبی ایفا کردند.

وی ادامه داد: این اداره کل، در راستای وظایف خود از تمام هیات های ورزشی استان حمایت خواهد کرد اما باید هیات ها نیز به وظایف و تعهدات خود عمل و با درایت مناسب منابع مالی مورد نیاز توسعه رشته زیرمجموعه خود را تامین کنند.

رئیس هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان کردستان انتخاب شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: استخر سرپوشیده و سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج که در اختیار هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان قرار دارد ظرفیت های مناسبی برای توسعه و پیشرفت هیات است و با مدیریت خوب می توان بهترین استفاده را از آنها برد.

غلام ویسی اضافه کرد: مسئولین گذشته هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان کردستان نتوانستند از این ۲ مکان استفاده بهینه کنند و با عدم نگهداری مناسب، این ۲ مکان را به تعطیلی کشاندند و اکنون استخر این مجموعه با بدهی فراوان، غیرفعال و نیازمند تعمیرات اساسی است.

وی گفت: با همکاری و تعامل و مسئولیت پذیری مسئولین استان از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیوان محاسبات استان، ورزش و جوانان کردستان و سرپرست این هیات مشکلات استخر سرپوشیده جانبازان و توان‌یابان تا اندازه زیادی مرتفع شده است و در آینده نزدیک بازسازی و در اختیار هیات قرار خواهد گرفت.

لزوم فعال شدن رشته های زیرمجموعه هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: برابر آیین نامه هیات های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان تنها کمک کننده جزئی مالی برای هیات ها است نه تامین کننده تمامی مخارج و هزینه ها، بنابراین باید هیات های ورزشی برای درآمدزایی پایدار خود تلاش کنند.

فرزاد خاکی ادامه داد: متاسفانه اغلب هیات های ورزشی استان و شهرستان ها از مفاد آیین نامه هیات های ورزشی آگاهی نداشته و تمامی هزینه های خود را از اداره کل ورزش و جوانان کردستان مطالبه می کنند.

وی بر لزوم فعال شدن تمام رشته‌های زیرمجموعه هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان شد و افزود: یکی از اصول توسعه رشته های ورزشی در استان تعامل و ارتباط موثر با روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی در شهرستان ها است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha