۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85411990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منتخبان ملت حضور موثری در مجلس داشته باشند

خرم آباد- ایرنا- امام جمعه موقت خرم آباد گفت: منتخبان ملت در پیشگاه خداوند مسوولیت سنگینی برعهده دارند و باید در مجلس شورای اسلامی حضور موثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری حماسه ای دیگر آفریدند ، چرا که دشمنان تمام توان تبلیغاتی خود را بکار گرفته و امیدوار بودند مشارکت کم و جمهوری اسلامی در دنیا مورد هجمه قرار گیرد.

وی افزود: حضور آگاهانه ملت ایران دشمنان را ناامید و ناکام و دل دوستداران نظام جمهوری اسلامی را شاد کرد و قدردان این حضور آگاهانه و حماسی مردم هستیم.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای هوشیاری ، بصیرت و آگاهی خود را نشان و اعلام کردند امام و رهبر خود را در لحظه های حساس تنها نمی گذارند.

وی ضمن سفارش به منتخبان مردم ادامه داد: این مسوولیت سنگین خوشحالی و نگرانی را با هم بهمراه دارد، مردم به آنها اعتماد کرده اند و باید بدانند روز قیامت در خصوص حق مردم از آنها سوال می شود، بنابراین باید حضور موثری در مجلس داشته باشند.

حجت الاسلام شمسی فر تصریح کرد:‌ منتخبان باید مشکلات مردم را شناسایی و در میان آنها حضور و ارتباط خود را با مردم حفظ نمایند و با قوانین مناسب و یا اصلاح آنها مشکلات را برطرف و کمتر کنند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید قوانین را خوب اجرا و این وظیفه منتخبان است که در این زمینه نظارت کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد درخصوص روز درختکاری افزود: هرکس درخت یا نهالی بکارد تا زمانی که از میوه و سایه آن استفاده می شود، ثواب فراوانی به او می رسد.

وی همچنین با اشاره به ۱۶ اسفند تا ۲۲ اسفندماه که به عنوان هفته شهید نامگذاری شده است ،عنوان کرد:‌ همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و مسوولان باید قدر فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را بدانند و نهایت تلاش خود را بکار گیرند، چرا که امنیت، آزادی و آرامش کشور مدیون جانفشانی این عزیزان است.

حجت الاسلام شمسی فر همچنین درخ صوص فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: جمعه آخر ماه شعبان فرصت مناسبی برای کسب فضیلت است، چرا که ماه مهمانی خدا به همراه برکت و رحمت آمده و همه مهمان خداوند هستیم و کسی که این ماه بگذرد و بخشوده نشود، دچار خسران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha