۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85411536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال فرائض ماه مبارک رمضان در کیش با نوروز گره می‌خورد

کیش- ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: به دنبال برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی در رمضان برای نشان دادن آداب و رسوم دینی مردم منطقه به گردشگران هستیم.

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های مختص ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اظهار کرد: این ماه مبارک فرصتی است تا جلوه‌های زیبای فرهنگی و دین مبین اسلام را با میهمان نوازی وارائه خدمات شایسته به گردشگران ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا زیبایی‌ آداب و فرائض ماه مبارک رمضان، فرصتی فرهنگی برای توسعه گردشگری ومیهمان نوازی براساس آموزه‌های دینی باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مناجات خوانی و رونق زیست شبانه با ایجاد شب‌های معنوی و شاد برای شهروندان وگردشگران به همراه برنامه‌های هیات‌های مذهبی و تدارک ویژه برنامه‌ها برای خانواده‌ها در نیمه نخست ماه مبارک رمضان وایام عید نوروز را از جمله مواردی عنوان کرد که باید مدنظر فعالان فرهنگی وگردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی در برنامه ریزی‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پایبندی شهروندان به اعتقادات دینی دستاوردهای زیادی به ویژه دربحث گردشگری دارد، افزود: درایام ماه مبارک رمضان به واسطه فضای معنوی که درجامعه ایجاد می‌شود گرایش به ناهنجاری‌ها کم شده و رافت و مهربانی به واسطه اعتقادات عمیق مذهبی که در وجود همه ایرانیان قرار دارد، افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha