۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85411157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد:‌ رفع مشکلات مردم مهم‌ترین دغدغه مسوولان است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات مردم به عنوان پشتیبانان نظام و صاحبان اصلی انقلاب مهم‌ترین دغدغه مسوولان و مدیران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز پنجشنبه در جلسه عفاف و حجاب در محل فرمانداری بروجرد افزود: مردم با مشارکت پرشور و چشمگیر خود در عرصه انتخابات دشمنان را ناامید و مایوس کردند.

وی اظهار کرد: انتخابات در همه مراحل به صورت سیستمی برگزار شد و هیچ‌گونه عوامل دستی در آن دخالت نداشته است، همه ما باید به قانون احترام بگذاریم و نتیجه هر آنچه که باشد، را قبول کنیم.

فرماندار بروجرد با اشاره به وقوع زلزله و سیل در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به منظور حمایت از مردم این منطقه با حمایت هلال احمر کمک‌های مردمی بروجرد روز دوشنبه به این مناطق ارسال خواهد شد تا بخشی از آلام و دردهای مردم این استان در آستانه نوروز التیام یابد.

مرادی اضافه کرد: در آستانه ایام ماه مبارک رمضان همه باید تلاش کنیم در زمینه خودسازی و تهذیب نفس گام برداریم.

وی ادامه داد: تقارن ایام ماه مبارک رمضان و نوروز را باید به فال نیک گرفت و با توجه به حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهر باید رفتار ما در شأن مردم بروجرد که مردمی مهمان نواز هستند، باشد.

فرماندار بروجرد یادآور شد: در راستای برخورد با روزه‌خواری باید ابتدا تذکر لسانی داد و در صورت مقاومت و یا خدایی نکرده کج رفتاری از سوی روزه خواران با آنها برابر قانون برخورد شود.

مرادی تاکید کرد: میراث فرهنگی باید نظارت جدی بر سفره خانه‌ها و اماکن گردشگری داشته باشد و از حضور افراد بدحجاب به این مراکز جلوگیری و از طریق نصب بنر بر سر درب این اماکن رعایت حجاب تاکید شود.

وی از نبود اطلاعات و آمار صحیح در مجموعه بحث جوانی جمعیت گلایه کرد و گفت: باید آمارها در این زمینه دقیق، کامل و شفاف باشد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: برای پیشبرد اهداف طرح جوانی جمعیت یک مرکز در سطح شهرستان راه اندازی خواهد شد که نیازمند داشتن آمار دقیق و کامل است و تلاش می شود تا به زودی زمین لازم برای واگذاری به یک هزار و ۱۰۰ متقاضی این طرح تامین شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha